Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
'Sikker fjernelse af hardware'
Fra : Kim Schroeder

Dato : 11-07-03 02:17

Når jeg tilslutter mit Olympus 300 til usb dukker der i Win XP ovennævnte icon
op i værktøjslinien.
Hvad betyder det ?

mvh
Kim

Fra : Benja

Dato : 11-07-03 06:29

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg tilslutter mit Olympus 300 til usb dukker der i Win XP ovennævnte
> [...]
Den bruges når du fjerner kameraet igen fra USB. I stedet for bare at hive
kameraet ud bruger du "Sikker fjernelse af hardware" og vælger "Stop" ud for
kameraet. Så afbryder windows al forbindelse til kameraet. Dette er den mest
sikre måde at fjerne dit kamera fra computeren. Man kan så diskutere om det
er nødvendigt at bruge eller ej, men jeg bruger det altid for at være helt
sikker.

Mvh.
Benja