Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kant til kant fotos
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 08-07-03 22:07

Hejsa

Kan man købe papir med en afrivningskant, så man kan udskrive billeder "kant
til kant"?

Det er lidt irriterende, at have den kedelige hvisde kant på sine udskrevne
digitale fotos.

Mvh

Jesper

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-07-03 22:16

"Jesper Larsen (Fjernxx)" <larsenXXjesper@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
"kant
> til kant"?
>
> Det er lidt irriterende, at have den kedelige hvisde kant på sine

Mon ikke det i længden er billigere at købe sådan en fætter (eller
tilsvarende):
http://www.kontorartikler.dk/productinfo.asp?id=25679360

Det giver også pænere kanter.

vh Alex

Fra : Felix

Dato : 09-07-03 10:36

On Tue, 8 Jul 2003 23:15:38 +0200, "Alex Linaa"
<a@linaa.com@ingenspam.com> wrote:

>Mon ikke det i længden er billigere at købe sådan en fætter (eller
>tilsvarende):
>http://www.kontorartikler.dk/productinfo.asp?id=25679360

jo, eller på nettorvet:
<http://netbutikken.coop.dk/medlemsbutik/product_list.asp?dept_id=97&sub_dept_id=10>

Problemet med disse maskiner er, at de har en dårlig anlægsflade.
Vil man skære mange billeder på samme mål, bliver man nødt til at
lave en mindre opstilling med div. stykker plade og et par
snapskruetvinger.

m. v. h.

Fra : Lotte M

Dato : 09-07-03 07:59

Jesper Larsen (Fjernxx) skrev i meddelelsen
news:3f0b3251$0$24691$edfadb0f@dread14.news.tele.dk :

> Kan man købe papir med en afrivningskant, så man kan udskrive
> billeder "kant til kant"?

Ja, Canon laver bla noget, men jeg vil ikke anbefale det. Papiret
er ikke ret kraftigt, så det flosser let, når det overskydende afrives
og det er i det hele taget en bøvlet proces.

Jeg vil anbefale at bruge en skæremaskine eller en skalpel og en
stållinial i stedet for.
--
Lotte M
http://www.lotte-m.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-07-03 10:28

Jesper Larsen (Fjernxx) wrote:
> Det er lidt irriterende, at have den kedelige hvisde kant på sine
> udskrevne digitale fotos.

Jeg har en Canon i850 printer - den kan printe fine billeder kant til
kant på diverse papirformater fx. 10x15, A3, A4 uden at lave den hvide
kant.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Stewie

Dato : 12-07-03 06:06

Epson laver fotopapir med afrivningskant: Epson Photo Paper, hedder det. Så
vidt jeg kan se kan det kun fås i 10x15cm, så hvis du skal op i en større
størrelse bliver det nok mere relevant at kigge på en ny printer.

Hilsen Peter