Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søger manual til Braun 370 BVC flash eller~
Fra : Thomas O. Nielsen

Dato : 08-07-03 00:38

Hej i gruppen

Jeg købte for nylig en brugt stavflash hos Photographica - en Braun
370 BVC. Flashen indeholdt fire lækkende batterier, så forhandleren
nærmest kastede flashen i nakken på mig. Desværre glemte han at smide
manualen med (han havde den ikke).

Flashen var fikset på en halv time, men nu ville det være skønt at
kende lidt til de mange indstillingsmuligheder. Er nogen her i
besiddelse af en manual til denne model - eller en tilsvarende Braun
BVC Flash, som jeg regner med ligner.

På forhånd tak

mvh

Thomas O. Nielsen

Fra : Thomas O. Nielsen

Dato : 09-07-03 10:24

Hej igen

Jeg har nu fået hjælp af en anden hjælpsom Braun-ejer.
Tusind tak!

Thomas