Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Scandinavian Photo erfaringer?
Fra : Mikkel

Dato : 07-07-03 12:15

Hej!

Er der nogen, som har erfaringer med at handle hos Scandinavian Photo
(www.scandinavianphoto.se) over internettet?
Er deres priser gode? Rettidig levering? Osv.

Vh. Mikkel

Fra : KNL DtP

Dato : 07-07-03 14:52

"Mikkel" <webmaster@mikkelshomepage.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, som har erfaringer med at handle hos Scandinavian Photo
> (www.scandinavianphoto.se) over internettet?

Jeg har efterhånden købt en hel del ting hos SP (Canon EOS 5 + 28-105 mm
+ Elinchrom flashanlæg + film + andet tilbehør)

De er betydelig billigere end mange danske butikker, men ikke helt så
billige som f.eks. TechnikDirect i Tyskland. Servicen hos SP er bestemt
i top. Når du bestiller en vare, kan du hele tiden se hvor den er i
deres system. Betaling og levering foregår også uden problemer. Hvis
prisen på dét du køber er i orden, så kan jeg kun anbefale dem.

.... de har vist lige udsendt nyt katalog - du kunne jo bestille det og
se om de har noget der frister :)

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Mikkel

Dato : 08-07-03 13:53

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres system. Betaling og levering foregår også uden problemer. Hvis
> prisen på dét du køber er i orden, så kan jeg kun anbefale dem.

Grunden til at jeg spørger omkring SP, er at jeg overvejer at anskaffe mig
et Minolta Dynax 5, som mit første SLR-kamera. Det sælges hos SP til ca.
1900 dkr., mens det f.eks. på Japan Photo's hjemmeside står til 3400 dkr.
Det synes jeg er en betydelig prisforskel, og tænkte derfor på om der var et
eller andet, man ikke 'får med i pakken' hos SP, eller om Japan Photo bare
er temmelig dyre at handle hos (?). Da det som sagt er første gang jeg skal
ud og købe et SLR-kamera, vil jeg jo gerne være nogenlunde sikker på, at det
er nogle ordentlige folk jeg handler med, og vil derfor nok umiddelbart føle
mig mest tryg ved at kunne gå ned i 'en rigtig butik' f.eks. Japan Photo.
Men på den anden side er det jo også dumt at betale så meget mere, hvis man
kan få det samme hos SP uden problemer.

Mvh. Mikkel

Fra : JONAS CARLSSON

Dato : 08-07-03 17:46

Hej Mikkel,

SP har funnits som företag i mer än 20 år här i Sverige och är känt för att
vara ett seriöst företag som servar sina kunder väl.
Jag är helt säker på att du inte behöver vara orolig för att handla av dem.
/Jonas