Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
G5 på Bali 1,2,3 og 4
Fra : max

Dato : 05-07-03 12:30

Her er så et par eksempler fra G5.. Hmm, som jeg skrev
forleden dag så blir jeg aldrig rigtig ven med det kamera,
men til dem der elsker knapper og menuer (det er meget
besværgligt og indviklet) er det måske et drømme kamera.

Jeg har kun skudt i jpg og mindre opløsninger, da jeg idiot
ikke havde taget mine 1gb kort med på turen.

Billederne er generelt skarpe og rimeligt godt belyst, ind i mellem
smutter motivet ud af focus, kameraet kan ikke følge med, eller
rettere jeg har ikke kunne få det til at fungere.

Alle knapperne sidder lige der hvor jeg gerne vil have mine
fingre, så ind i mellem, sker der sjove (not) ting og program
knappen på toppen drejer for let, så man ikke bare kan gå
ud fra at kameraet har samme indstilling som sidat men tog et
billede, alt skal tjekkes inden man tager et billede, suk støn.

Som sædvanligt vil jeg oploade billederne til et site.. Senere.
-max-

Fra : Per M

Dato : 06-07-03 12:18

Hej Max
Du kan altså et eller andet med et kamera, lige meget hvad det er for et.
mvh
Per M