Acrobat reader 6 er langsom i opstart, men~
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-07-03 13:08

man kan gøre noget ved det. Vælg "vis info" (æble+i) og gå ind i
"tilbehør" og fjern flueben fra de plug-ins du ikke har brug for. (Jeg
fjernede dem alle.) Nu er AC 6 li' så hurtig til at starte op som AC 5
var.

Tip hentet hos www.macosxhints.com

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 18-07-03 14:24

spam_spam_spam@talent.dk (Martin Bredthauer) writes:

> [...]
> "tilbehør" og fjern flueben fra de plug-ins du ikke har brug for. (Jeg
> fjernede dem alle.) Nu er AC 6 li' så hurtig til at starte op som AC 5

Heh. Det er ikke tre timer siden jeg vippede Acrobat Reader 6.0 ud.
Er der nogen som helst fordel ved at køre 6'eren frem for 5'eren?

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-07-03 14:45

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Er der nogen som helst fordel ved at køre 6'eren frem for 5'eren?

Sikkert, men ikke nogle jeg har opdaget

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-07-03 18:01

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Heh. Det er ikke tre timer siden jeg vippede Acrobat Reader 6.0 ud.
> Er der nogen som helst fordel ved at køre 6'eren frem for 5'eren?

Som Reader ved jeg ikke om der er de store fordele, men hvis man bruger
Acrobat professionelt som enten korrekturredskab eller til
prepress-brug, så er der sket store ændringer til det gode.

--
Mvh.
René Frej Nielsen