Osx-proble...igen :o)
Fra : Nik

Dato : 15-07-03 19:24

Hej igen, allesammen.

Nu er det Classic-enviromentet der driller: Når jeg prøver at åbne det i
OSX, standser det under oplukingen af udvidelserne...er der nogen der ved
havd man mon kan gøre?

Mvh
Nik
galestreger

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 16-07-03 00:39

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> [...]
> OSX, standser det under oplukingen af udvidelserne...er der nogen der ved

Jeg ville nok forsøge først at åbne uden udvidelser og hvis det virker
så bruge extension manager til at slå udvidelserne til en ad gangen for
at finde den kombination der virker (Eller for at finde _den_ udvidelse
der ikke virker). Du finder det under systempreferencer og classic, vælg
fanebladet advanced. Der er også mulighed for at genopbygge
skrivebordet... For en inkarneret OS 9 bruger er det meget almindeligt
at rode med kontrolpaneler og udvidelser i en system 9 mappe. Go
fornøjelse... Hvis der ikke er noget der virker skriver du bare igen.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk