Finding Nemo i DK?
Fra : Henrik Münster

Dato : 14-07-03 09:01

Ved I, hvornår Finding Nemo kommer til Danmark? Jeg kan ikke finde nogen
omtale af den på biografernes hjemmeside. Mine sønner er ved at være
utålmodige.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-07-03 16:51

Henrik Münster wrote:
> Ved I, hvornår Finding Nemo kommer til Danmark? Jeg kan ikke finde nogen
> omtale af den på biografernes hjemmeside. Mine sønner er ved at være
> utålmodige.

Ups, så må du holde dem lidt hen tag en tur til stranden og til høstbal
måske en tur i danmarks akvarium i efterårsferien, for Find nemo har
først premiere d. 14. November 2003

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-07-03 17:44

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Ups, så må du holde dem lidt hen tag en tur til stranden og til høstbal
> måske en tur i danmarks akvarium i efterårsferien, for Find nemo har
> først premiere d. 14. November 2003

Tak for det. Jeg kunne ikke lige finde en dato. Vi må tage i Legoland i
morgen. I dag var de ved stranden med mor og moster. Det kan være svært
at finde på underholdning. Af en eller anden grund synes de ikke, det er
enormt sjovt at sidde at se Tour de France hele dagen.
--
Henrik Münster
Esbjerg