WWDC keynote klip
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-07-03 12:50

Jeg har en ven, som villa ha' godt af at se en G5 "æde" en PC i den
Photoshop test som Jobs og co. lavede under WWDC keynote Men jeg ved
også at jeg ikke får ham til at scrolle keynoten igennem for selv at
finde det

Derfor vil jeg høre, om der er nogen af jer der er stødt på keynoten som
en hel quicktime fil, som jeg vil kunne klippe det omtalte klip ud af og
maile det til ham.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-07-03 21:40

Martin Bredthauer wrote:
> [...]
>
> Derfor vil jeg høre, om der er nogen af jer der er stødt på keynoten som
> en hel quicktime fil, som jeg vil kunne klippe det omtalte klip ud af og

Hej Martin!

Det er da nemmere at give han tidspunktet på tidslinien i streamen, så
han selvb kan scrolle derhen.

Henry Lerche Madsen