OT: gruppen der ved alt: badge ?
Fra : Michael Holm

Dato : 04-07-03 20:52

Lidt OT, men jeg skal havde fat i en badge, hvorpå der står farfar..
skal bruges i morgen ! Morten L. har du ikke du ikke en badge maskine i
kælderen ??
Eller nogen hurtige bud hvor de laver nogen ?

Jeg har søgt rundt og har (på min mac - ikke helt OT) og ikke rigtigt
fundet noget... der er dog http://www.badge.dk/ de ligger i søborg men
ved ikke om de har åben på en lørdag ?
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 04-07-03 21:28

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> Lidt OT

Det er da ikke så OT. Mit første møde med en Mac var en gang, hvor jeg
skulle lave nogle badges. Det var i 1990 på en Mac Plus. Vi tegnede
runde cirkler inde i PageMaker 2.0 (?), fyldte tekst i (Bodoni Poster!)
og printede dem ud på gult papir på en LaserWriter. Det var kanon, jeg
var solgt til Mac på stedet, og fik mig selv en Mac Plus et års tid
senere ...

Fra : Morten Lind

Dato : 05-07-03 09:52

> [...]

> Eller nogen hurtige bud hvor de laver nogen ?
>
> Jeg har søgt rundt og har (på min mac - ikke helt OT) og ikke rigtigt

Hej Michael.......

Damn.......det havde jeg faktisk)))))) Men jeg har lånt den ud til en
fritidspædagog for nogle år siden og det vil nok tage en uges tid at få
den tilbage......

Men det kan du jo ikke vente på - ville ellers gerne ha´ kunnet hjælpe
dig ud af en så spøjs situation))

Morten
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Michael Holm

Dato : 06-07-03 20:34

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> den tilbage......
>
> Men det kan du jo ikke vente på - ville ellers gerne ha´ kunnet hjælpe

badge.dk som har kontor i søborg hjalp mig ! rigtig flinke !

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 09-07-03 07:20

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> badge.dk som har kontor i søborg hjalp mig ! rigtig flinke !

Perfekt))
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)