Outlook2 - den vokser!
Fra : Lars Brink

Dato : 03-07-03 09:58

Hej dér!

Har et problem med min outlook.

Den ligger jo en fil der hedder "meddelelser" i et mappehieraki i mappen
"dokumenter" på min HD.
Det er klart at den er nødt til at gemme mine mails et sted, men selv om jeg
sletter meddelelser og går ind i "slettede meddelelser" og sletter dem
permanent bliver den fil bare større og større. Nu fylder den 2GB. Jeg har
lige slettet alt hvad der var attachments på i min mail men filen fylder
stadig 2GB. Jeg vil nødigt slette den for så går jeg ud fra at jeg mister
alle mine mails.

Nogle der kender til dette problem.

PS: Kører OS 9.2 på en 876MHz G4.

Hilsen Lars

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-07-03 10:20

Lars Brink wrote:

> [...]
> stadig 2GB. Jeg vil nødigt slette den for så går jeg ud fra at jeg mister

Hold æble+alt nede når du starter Outlook op, så bliver du spurgt om
du vil komprimere databbasen. Det kan du så sige ja til.

   "Only by counting could humans demonstrate
   their independence of computers."

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 03-07-03 13:05

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Hold æble+alt nede når du starter Outlook op, så bliver du spurgt om
> du vil komprimere databbasen. Det kan du så sige ja til.

Kan ikke lige få det til at virke!?!

Stig

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk

Fra : Lars Brink

Dato : 03-07-03 13:14

....det kan jeg heller ikke få til at ske....

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-07-03 14:33

Lars Brink wrote:

> ...det kan jeg heller ikke få til at ske....

Prøv med alt-tasten alene.

Sorry, no quote today.

Fra : Lars Brink

Dato : 03-07-03 14:43

YEP...det virker. Min 2GB meddelelsesfil hedder nu "Gamle meddelelser" og
kan smides ud - den nye fylder 150MB...tak for hjælpen...

Hilsen Lars