Mail sletter mails
Fra : Erling Hansen

Dato : 02-07-03 12:27

Hej.
Mit mail-program sletter indkomne mails efter 8 dage - og jeg kan ikke
finde ud af, hvor jeg kan ændre det. (OS X)
Kan nogen hjælpe?
mvh
Erling
PS. Og der er selvfølgelig ikke nogen mulighed for at finde en ca. 14
dage gammel mail nogen steder, vel??

--
Med venlig hilsen Erling Hansen

http://www.erlinghansen.dk/

Fra : Karen Seiersen

Dato : 02-07-03 12:53

Erling Hansen <erling.korsoer@mail.dk> wrote:

> [...]
> mvh
> Erling
> PS. Og der er selvfølgelig ikke nogen mulighed for at finde en ca. 14

Hej Erling

Går ud fra du mener Apples mailprogram OSX.
Du åbner Mail og indstillinger derefter konti > specieller postkasser
der finder du nogle muligheder som det du søder.

Hvis du har en webmailadr. kan du også se under den avancerede der kan
du bevare dine mails efter de er slettet hos dig selv.

Det gør jeg og bruger det ligesom et backup

Håber det var en hjælp

Hilsen Karen

Fra : Karen Seiersen

Dato : 02-07-03 12:54

Karen Seiersen <vkSLET@DETTEbesked.com> wrote:

> [...]
> du bevare dine mails efter de er slettet hos dig selv.
>
> Det gør jeg og bruger det ligesom et backup

PS: Glemte lige at fortælle at du skal åbne der hvor der står rediger