SCSI problemer på min gamle 6100/60
Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 30-06-03 17:51

Hej Mac folkens

Jeg har et lille problem med mit "nye" Plextor 40Max CDROM drev, da jeg
ikke kan få MacOS 8 til at mounte drevet, på trods af, at jeg har
installeret Apples Macintosh CD-ROM Setup 5.3.2.
Jeg får en Fejlmeddelse fra Adaptec SCSIProbe: "Trying Device 0.6.0:
FAILED: No driver available. Trying Device 0.6.1: FAILED:Logical unit not
supported.

Jeg har fået en ligende fejl på mit gamle IBM Model CR-503-C SCSI drev
der var monteret før Plextor'en, selvom det åbenbart før har virket.!?!?!?

Er der nogen der har en løsning?

Med venlig hilsen
Kent Wormsdorf
--
PS.

Er der nogen der mangler en mand med lidt viden om Sun HW og SW,
så må I gerne sende mig en E-mail.
Jeg er uddannet datamatiker og har senest arbejdet som teknisk presale konsulent.

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-06-03 17:48

On Mon, 30 Jun 2003 17:50:57 +0100, Kent Wormsdorf wrote:

> Er der nogen der har en løsning?

Ja, en tredjepartsdriver. Drevet er åbenbart ikke direkte understøttet.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 03-07-03 10:09

> [...]

> Jeg har fået en ligende fejl på mit gamle IBM Model CR-503-C SCSI drev
> der var monteret før Plextor'en, selvom det åbenbart før har virket.!?!?!?

Hej igen Mac folkens

Der skulle blot et andet CDROM drev i 6100'en.
Jeg kanibaliserede et drev fra min lettere defekte Performa 630, så nu
virker det.

Med venlig hilsen
Kent Wormsdorf