Mangler fod til 12" PB
Fra : Jonas Voss

Dato : 30-06-03 15:17

Min ene gummidutfod er røget af min 12" PB, er der nogen der ved om
man kan få en ny fod ved at henvende sig til OfficeLine eller lignende?

Det er pænt irriterende, og jeg har ikke kunne finde den derhjemme.

   If you're not part of the solution,
   you're part of the precipitate.   -- Steven Wright

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 30-06-03 15:37

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Min ene gummidutfod er røget af min 12" PB, er der nogen der ved om
> man kan få en ny fod ved at henvende sig til OfficeLine eller lignende?

Jeg har fået nye fødder til min TiBook hos Officeline i Odense. Pris kr.
50,- for 4 stk. Så mon ikke du også kan få til 12"

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 30-06-03 17:32

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Jeg har fået nye fødder til min TiBook hos Officeline i Odense. Pris kr.
> 50,- for 4 stk. Så mon ikke du også kan få til 12"

Også kan man jo lime de nye fødder fast med sekundlim (andre limtyper
duer ikke så godt, jeg har prøvet), så de ikke falder så nemt af igen.

Magnus
--
If it isn't broken, fix it till it is

Fra : Jonas Voss

Dato : 02-07-03 16:10

In dk.edb.mac, Martin Bredthauer wrote:

> Jeg har fået nye fødder til min TiBook hos Officeline i Odense. Pris kr.
> 50,- for 4 stk. Så mon ikke du også kan få til 12"

Tak for forslagene allesammen, jeg tjekker OfficeLine ud, og husker
det med minutlimen.

It's just a job. Grass grows, birds fly,
waves pound the sand. I beat people up. - Muhammed Ali, 1977.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-06-03 21:08

Jonas Voss <voss@null.dk> writes:

> Min ene gummidutfod er røget af min 12" PB, er der nogen der ved om
> man kan få en ny fod ved at henvende sig til OfficeLine eller
> lignende?

Ja, det er møg-irritende at mangle gummi-dimser til din PB. Vi købte
engang et halt ark af dem, så der var til et års tid forbrug for et
antal PBs. De har dem sikkert i OfficeLine, men det koster sikkert en
del..

-j

--
http://janus.dk