Regnskabs program
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-06-03 17:48

Hvad findes der af dansk regnskabsprogram til bogføring, lager og
fakturering i stil med C5-light eller SummaSumarum, som kan køre på OS X ???

Henry Lerche Madsen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-06-03 19:21

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> writes:

> Hvad findes der af dansk regnskabsprogram til bogføring, lager og
> fakturering i stil med C5-light eller SummaSumarum, som kan køre på
> OS X ???

Ikke 100 pct. sikker, men mener at Hansa har lavet
bogholderi-software, hvor klienten bl.a. kan køre på OS X.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 29-06-03 19:42

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Hvad findes der af dansk regnskabsprogram til bogføring, lager og
> fakturering i stil med C5-light eller SummaSumarum, som kan køre på OS X ???
>
> Henry Lerche Madsen

Jeg bruger Hansa Firstoffice på OSX uden problemer og du kan blive
tilmeldt en Groupcare-liste omkring programmet, hvor vi er flere brugere
som skriver sammen om det.

--
med venlig hilsen Birgitte

Fra : Jens Juul Andersen

Dato : 29-06-03 22:49

"[2900] Birgitte Behrendt" wrote:

> Jeg bruger Hansa Firstoffice på OSX uden problemer og du kan blive
> tilmeldt en Groupcare-liste omkring programmet, hvor vi er flere brugere
> [...]

Hvad med support fra Hansa ??
Jens Juul Andersen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-06-03 22:53

Jens Juul Andersen <jens.juul@jja.dk> wrote:

> Hvad med support fra Hansa ?? Jens Juul Andersen

Jeg har været en tur forbi Hansaworld i Lyngby og netop talt support og
service med dem, da de 2 begreber tidligere har været totalt ukendt for
dem og det lader til at der er kommet helt nye boller på suppen.

Lad os nu se - begge medarbejdere hos Hansa, står også på groupcare
listen, så mon ikke sure miner eller alvorlige problemer bliver taget
seriøst ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jens Juul Andersen

Dato : 29-06-03 23:57

"[2900] Jesper Haaber Gylling" wrote:

> [...]
>
> Lad os nu se - begge medarbejdere hos Hansa, står også på groupcare
> listen, så mon ikke sure miner eller alvorlige problemer bliver taget

Det vil måske vise sig ----- efter ca. 5 år med Hansa og Flemming Rasmussen har
jeg endnu ikke oplevet nogen form for seriøs support.
Snarere tværtimod, de lytter ikke til brugeren.
Når de kan påstå, at en EPS-fil kan udskrives på en ikke postscript-printer så
tager jeg ikke deres support seriøst. EPS er det eneste filformat man kan bruge
til faktura brevhoved i deres program.
Tekstlinierne bliver skåret af i længden under rubrikken tekst, også i udprint.
Dette har jeg påtalt siden februar 2001. Men det gider de heller ikke høre på.

Jens Juul Andersen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-06-03 07:53

> [...]

> længden under rubrikken tekst, også i udprint. Dette har jeg påtalt siden
> februar 2001. Men det gider de heller ikke høre på.

Hej jens

Jeg formoder at du brugerr programmet og gerne vil stå på listen ?!

Jeg har forwardet dit indlæg til Hansaworld

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/