FCP 4
Fra : Søren Gade

Dato : 28-06-03 23:05

Kan det lade sig gør at køre FCP4 på en maskin uden AGP grafik kort?
Hvis den nu er opgraderet rent processor mæssigt, ville det så lade sig
kunne gøre?

System Requirements
Macintosh computer with a 350MHz PowerPC G4 processor and AGP
graphics
card:
500MHz or faster single processor or any dual processor Power Mac G4 or
PowerBook G4 required for RT Extreme and Soundtrack.
667 MHz or faster PowerBook G4 required for RT Extreme in DV format.
Mac OS X version 10.2.5
QuickTime 6.1
384MB of RAM (512MB recommended for RT Extreme and Soundtrack).
1GB available disk space required for application installation.
14GB available disk space for required for Soundtrack and LiveType content.
DVD drive required for installation.

Fra : Tom Dissing

Dato : 29-06-03 17:03

Formodentligt ikke.
Tyænker du på at køre den I OSX eller I system 9.xx
Jeg tror nemlig "kun" at FCP 4 kan køre I X..
Jeg modtager et test EX her I løbet af ugen, så ved jeg mere.
Tom

PS
Skal den køre på en bærbar, kan det være at den kan køre uden AGP !

Fra : Anders Baden Nielsen

Dato : 01-07-03 11:22

On 28/06/03 23:05, in article BB23DDAE.318B%sgade@mac.com, "Søren Gade"
<sgade@mac.com> wrote:

> Kan det lade sig gør at køre FCP4 på en maskin uden AGP grafik kort?
> Hvis den nu er opgraderet rent processor mæssigt, ville det så lade sig
> kunne gøre?

Prøv at gennemsøge xlr8yourmac.com. Det er vidst rimeligt nemt at patche
FCP4 til at køre på PCI maskiner.

Med venlig hilsen

Anders Baden Nielsen