Skjule program i docken ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 28-06-03 19:49

Hej,
Jeg har programmerne lauchbar og DragThing kørende.
Er det muligt at undgå at disse vises i docken ?
Jeg kører OS 10.2.6

mvh
Peter Ursin

Fra : Jesper

Dato : 28-06-03 20:11

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Hej,
> Jeg har programmerne lauchbar og DragThing kørende.
> Er det muligt at undgå at disse vises i docken ?
> Jeg kører OS 10.2.6

Ikke umiddelbart.

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Jonas Voss

Dato : 29-06-03 12:00

In dk.edb.mac, Peter Ursin wrote:

> Jeg har programmerne lauchbar og DragThing kørende.
> Er det muligt at undgå at disse vises i docken ?

Ja.

Kender ikke til DragThing, men LaunchBar kan man skjule ved at åbne
LaunchBar/Contents/info.plist og ændre følgende:

<key>NSUIElement</key>
<string>0</string>

til dette:

<key>NSUIElement</key>
<string>1</string>

Du kan ændre <string> til 0 for at få den vist i docken igen.

Kunne forestille mig det samme gælder for DragThing, men det kan jeg
ikke garantere.

"If there's anything more important than my ego,
I want it caught and shot now."

Fra : Peter Ursin

Dato : 29-06-03 18:54

"Jonas Voss" <voss@null.dk> wrote in message

> [...]
>
> Du kan ændre <string> til 0 for at få den vist i docken igen.
>
> Kunne forestille mig det samme gælder for DragThing, men det kan jeg

Kan desværre ikke finde nogen lign. tekststreng i DragThing, men tricket
virker perfekt med Launchbar. Tak for hjælpen.

mvh
Peter Ursin

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-06-03 11:46

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Kan desværre ikke finde nogen lign. tekststreng i DragThing, men tricket
> virker perfekt med Launchbar. Tak for hjælpen.

Så prøv at tiløj den manuelt, det er ikke alle udviklere der skriver
den ind som stantdard.

- In /dev/null no one can hear you scream -

Fra : lama

Dato : 07-07-03 12:17

> [...]

> Hej,
> Jeg har programmerne lauchbar og DragThing kørende.
> Er det muligt at undgå at disse vises i docken ?

"Dockless." Find dette lille smarte program på Versiontracker.

/Lasse