Sjolde og plastik dele til Piaggio Zip, Hv~
Fra : Bedst!

Dato : 15-07-03 22:20

Hey hvaså NG

Nogle der hved hvor man kan købe Plastik dele og andre dele til Piaggio Zip?
Evt. nogle adresser eller hjemme sider...

Håber i kan hjælpe....

mvh Bedst!

Fra : DaaN

Dato : 16-07-03 05:06

Bedst! skrev:
> [...]
>
> Nogle der hved hvor man kan købe Plastik dele og andre dele til Piaggio Zip?
> Evt. nogle adresser eller hjemme sider...

Hej.. :)
Har du Prøvet THANSEN..? Det var en Mulighed.. Ellers kan de højest
sandsynligt skaffe noget for dig der!
- CacTuS JaKe -

Fra : Bedst!

Dato : 16-07-03 09:52

"DaaN" <DaaNKristensen@Hotmail.com> skrev i en meddelelse

Zip?

> Hej.. :)
> Har du Prøvet THANSEN..? Det var en Mulighed.. Ellers kan de højest
> sandsynligt skaffe noget for dig der!
> - CacTuS JaKe -

Ja thansen er det sted jeg kan finde med størst udvalg af dele til zip, men
de har ik plastik dele..