råd
Fra : gitte

Dato : 13-07-03 17:55

Jeg har ikke for mange penge at gøre godt med men er ved at starte et 250L
akvarie op og vil prøve om jeg privat kan købe nogen billige fisk er der
noget jeg skal lægge mærke til inden jeg køber privat det ville være lidt
træls at blive snydt alt for meget og få syge fisk

Fra : H.O.T

Dato : 13-07-03 18:57

Hvilket fisk leder du efter, og hvor henne i landet????

Henrik

Fra : Carsten Jensen

Dato : 13-07-03 21:25

Hvis det er på Fyn har jeg nogle røde regnbuefisk og nogle sølv/gule scalare
billigt til salg.

Carsten

H.O.T <h.rasmussen@telia.com> skrev i en news:bes6it$2oc$1@sunsite.dk...

Fra : KatjaStrofen

Dato : 13-07-03 22:25

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er på Fyn har jeg nogle røde regnbuefisk og nogle sølv/gule
scalare
> billigt til salg.
>
> Carsten

Og jeg nogle maller

Men til det oprindelige spørgsmål - Selvfølgelig kan der være ulemper ved at
købe privat.. nogle tror for det første alt hvad de har rørt ved er guld. og
andre ved måske ikke hvad de har med at gøre.

Alt i alt kommer det an på flere ting. hvilke slags fisk, om man kender
vedkommende, hvordan man har fået kontakten med ham eller hende.

Generelt vil jeg sige, at det at købe privat kan have mange fordele. Prisen
er jo ganske mere attraktiv, ofte sælger folk først til private, og derefter
til butikkerne = de bedste eksemplarer ryger først. osv

Katja