128 MB Ram PC 100 konflikt med 128 MB Ram ~
Fra : Brian Zebeaune

Dato : 02-12-00 14:18

Kan det give konflikt at køre med 128 MB Ram PC 100 sammen med 128 MB Ram PC
133? jeg får en del "fejl i nr. 2" efter jeg har installeret 128mb Ram
(Apache) PC 133 (grundet billigere pris end PC 100).

jeg fik at vide det ikke skulle give problemer, men nu er jeg ikke så
sikker. TechTool Pro siger at mit Ram er OK!

Brian

Fra : Reynard Fox

Dato : 03-12-00 11:23

In article <B64EB530.42F2%tilbrian@mac.com>, Brian Zebeaune
<tilbrian@mac.com> wrote:

> [...]
>
> jeg fik at vide det ikke skulle give problemer, men nu er jeg ikke så
> sikker. TechTool Pro siger at mit Ram er OK!

Hvis du ikke har andet at lave lige nu, så kunne du prøve at placere
ram-blokkene i en anden rækkefølge. -Det vil ikke ødelægge noget, så det
vil ikke kunne skade at prøve. :)
Hvilken model har du installeret klodserne i?

Mvh
Reynard

--
Always brisk for business, and know the rules by heart.

Fra : Brian Zebeaune

Dato : 03-12-00 20:51

en iMac DV SE 500 Mhz!

jeg prøver at bytte om på modulerne......og melder tilbage hvis der sker
ændringer!

Tak

Brian