Skaderede, øv
Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 01-04-01 13:55

Jeg har fået en skaderede i haven - villakvarter - hvordan kommer jeg af med rede og skader???

Og så er jeg for øvrigt ikke interesseret i at høre om min holdning til skader, den er der ikke
noget at gøre ved.

MVH

Ebbe

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-04-01 16:02

> Jeg har fået en skaderede i haven - villakvarter - hvordan kommer jeg af
med rede og skader???

Vent til der er æg i reden og riv den så ned. Så kan de ikke nå at lave et
nyt kuld i år. En god lang stige, en til at holde den i bunden og en lang
pind kan som regel klare det - ellers må du have fat i en kurv, der kan
hejse dig op.

Mvh Maria

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 01-04-01 17:48

"
> Jeg har fået en skaderede i haven - villakvarter - hvordan kommer jeg af
med rede og skader???

> Og så er jeg for øvrigt ikke interesseret i at høre om min holdning til
skader, den er der ikke

Der er kun en metode, kryb op i træet og fjern reden, men ikke nu for så
bygger de et andet sted. Det skal været tæt ved første maj, da er der stadig
ingen unger, men det er sjældent de begynder igen på den tid.
Gunnar