Nogen der ved hvor der forhandles back to ~
Fra : thomas schreiber

Dato : 09-07-03 09:36

Se subjekt.

mvh
Thomas

Fra : thomas schreiber

Dato : 09-07-03 09:39

> Se subjekt.
>
> mvh
> Thomas

Og nu vi snakker baggrunde. Nogen der kender til indvendige baggrunde a la
de gamle juwel, som ikke er mere end 1-2 cm tykke, men stadig med flot
sten/klippe struktur. De eneste Pangea jeg har set er ca. lige så tykke som
det akvarie de skal i.

mvh
Thomas

Fra : tobran

Dato : 10-07-03 22:27

Back to Nature finder du hos:
http://www.cichlidecentret.dk/

Mvh
Tonny, Akvarieforretningen.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Heller

Dato : 11-07-03 00:11

thomas schreiber wrote in <begkb3$f0p$1@sunsite.dk>:

> [...]
> tykke, men stadig med flot sten/klippe struktur. De eneste
> Pangea jeg har set er ca. lige så tykke som det akvarie de skal

Pangea flatrock kunne være en mulighed. De fås f.eks. hos
Flyvefisken: <URL:http://www.flyvefisken.dk/flatrock2.html>. De
er kun et par cm tykke. De ser meget pæne ud, men du opnår
naturligvis ikke den samme 3D virkning som med den normale
udgave. Det er ikke noget problem at save dem ud så de passer
til det akvarium de nu skal sidde i. Jeg har selv engang købt to
hos Zoocity, men jeg kan ikke finde dem på deres hjemmeside nu,
så jeg ved ikke om de fører dem mere.

Fra : Niccin

Dato : 09-07-03 10:57

Prøv her.
http://www.akvanet.dk/nybutik/store.asp?cat=Dekoration&pg=10

Fra : thomas schreiber

Dato : 09-07-03 11:58

"Niccin" <Herfoelge@Andersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Prøv her.
> http://www.akvanet.dk/nybutik/store.asp?cat=Dekoration&pg=10

Problemet med pangea, er at de er utrolig dybe - men selvfølgelig også meget
naturtro.

De laver dog nogen de kalder flat rock, som jeg tror er det som jeg søger.
Kunne jo maile Pangea og spørge dem om mål.

Desværre findes de ikke i den strl jeg skal bruge.

Takker

/thomas schreiber

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 09-07-03 12:55

www.akvarieudstyr.dk har også et par fine baggrunde...
Et andet alternativ - gør det selv selv... kan faktisk gøres ret flot til
billige penge.

Callesdyrerige i aalborg har de omtalte juvelbaggrunde.

Fra : thomas schreiber

Dato : 09-07-03 15:46

> Et andet alternativ - gør det selv selv... kan faktisk gøres ret flot til
> billige penge.
>
> Callesdyrerige i aalborg har de omtalte juvelbaggrunde.

Kan nu ikke se noget på calle's hjemmeside om at de skulle have dem.

/TS

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 09-07-03 21:57

nej måske ikke på hjemmesiden, men i butikken står de fremme. Jeg var der i
dag og så juwel baggrunde. Prøv evt at ringe til dem. Spørg efter Jørgen.

Fra : thomas schreiber

Dato : 10-07-03 08:24

> nej måske ikke på hjemmesiden, men i butikken står de fremme. Jeg var der
> dag og så juwel baggrunde. Prøv evt at ringe til dem. Spørg efter Jørgen.

Ok. Takker.

/ts