??? :-S
Fra : Suleyman Øcal

Dato : 08-07-03 12:31

Hej NG

Hvad sker der med min knallert???
Når man giver den gas 1 sek efter tager den fat.
Nogen gange når man giver den gas så tager den fat langsomt så 3 sek. efter
tager den fat ordentligt.
Den hakker en gang imellem.. ???
Please Help me..

Håber i vil hjælpe mig.
den er helt galt på den..

Tak på forhånd.
Hilsen Silo

Fra : Per Pedersen

Dato : 08-07-03 15:32

Hej
det kan være to ting.
Den føreste er at der sidder jo en kobling i knallerten og inden den finder
sit omdrejnings pugt for at tage fat kan der godt gå omkring 1 sek.
MEN når du siger at den "hagger" kunne det tyde på at der skal et nyt bensin
filter på da dette ikke varer evigt som alt andet pga. at der er noget skidt
i alle benziner dog ikke noget man kan se men det er derfor der er et benzin
filter og bliver det stoppet kan benzinen ikke løbe særlig godt igennem...
Du burde også have lidt svært ved at starte den hvis ikke du har benzinhanen
åben hele tiden...
Hilsen Per

Fra : Mette & René

Dato : 08-07-03 17:28

> efter

Kunne det ikke også være karburatoren der er skidt i, eller luftfilteret
sidder løs, måske er der en pakning omkring karb. der skal skiftes

René

Fra : Thor

Dato : 08-07-03 20:32

> Kunne det ikke også være karburatoren der er skidt i, eller luftfilteret
> sidder løs, måske er der en pakning omkring karb. der skal skiftes

eller måske får den for meget luft????
har du prøvet med halv gas

Fra : Suleyman Øcal

Dato : 14-07-03 10:28

Jeg tror du har ret.
Nå jeg giver den halvt gas så tager den fat men nå jeg giver den helt gas så
giver den slip og kommer langsomt op i fart. ligesom om den skifter agtig..