Return Of The Incredible machine Problem
Fra : Bishop

Dato : 07-07-03 17:44

Jeg er gået igang med hjerne spillet TIM men sidder fast i en bane der
hedder the critter-gitter cat trap det er bane nr. 3 på expert level, hvis
der er nogen der kan huske eller måske selv har spillet og kan finde en
løsning så ville det være guld har siddet fast i 1½uge på den bane?

Fra : Karina[6000]

Dato : 07-07-03 19:17

"Bishop" <cdj@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er nogen der kan huske eller måske selv har spillet og kan finde en
> løsning så ville det være guld har siddet fast i 1½uge på den bane?

Hehe.. det tog 3 min at løse den...

Stil kanden under kurven på det rør der stikker ud. Sæt den der tænder ild
under kanden og forbind denne med ballonen der svæver opad på den anden side
af væggen, altså til højre for kanden, kurven og raketten..

Så skulle den være løst..

Ballonen tænder for ilden, der får kaffen til at koge, der skubber kurven
ned over Cury Cat.

mvh

Karina

Fra : Bishop

Dato : 10-07-03 18:40

Jamen Karina du er jo et guldkorn det virkede i første
forsøg takker mange gange

Bishop (Claus)