SPIDER I WINDOWS XP
Fra : JapJap

Dato : 02-07-03 22:11

Hej
Jeg ville lige høre om der findes en kopi af spider, fra Windows XP, der kan
køre på en gammel Windows 98 maskine.

Venlig hilsen
Jacob

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-07-03 22:15

Hejsa

Du kan prøve om du kan finde en der har Windows ME og kopiere spillet
derfra, det virker i hvert fald på Windows 98

--
---- Laziter ----
Everyone loves victory.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-07-03 04:49

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du kan prøve om du kan finde en der har Windows ME og kopiere spillet
> derfra, det virker i hvert fald på Windows 98

Jeg har smidt spider.exe fra Windows Me op i dk.binaer. Så kan du (Jacob)
prøve, om det virker.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : DWM

Dato : 03-07-03 10:36

"Lars Frandsen" <lars@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har smidt spider.exe fra Windows Me op i dk.binaer. Så kan du (Jacob)
> prøve, om det virker.

Det gør det. XP versionen virker derimod ikke i Win98.

/Kenneth Iversen

Fra : Kim Andersen

Dato : 03-07-03 22:20

> [...]
> Hej
> Jeg ville lige høre om der findes en kopi af spider, fra Windows XP, der

Jeg har prøvet spider.exe fra XP til Win98, og det virker fint, men den skal
brændes over på CD, ikke på 3,5" disk

M.V.H.

Kim A

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 03-07-03 23:49

"Kim Andersen" <bimmersut@privat.dk> skrev i en meddelelse news:be26lh$9tu$1@sunsite.dk...

> men den skal brændes over på CD, ikke på 3,5" disk

Hvad er logikken i det, jeg kunne forstå hvis fil navnet
var på over 8.3, nogen bud ?

Jan Rasmussen