DOM-stuff
Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 01-07-03 22:22

Har på min side nogle IFRAMEs, hvor den ene efter form-submit
skal reloade den anden...

Har prøvet sådan:

if (location.search != "") {
top.getElementById("iframe2").document.reload();
}

- men får at vide, at der er en syntaksfejl....

Hvad er der galt?!!
MVH Jonas (aka Juke)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 02-07-03 00:14

Jonas Schmeltz Aaberg <julledyret@e-mail.dk> writes:

> [...]
> top.getElementById("iframe2").document.reload();
> }
>
> - men får at vide, at der er en syntaksfejl....

Er du sikker på at den siger *syntaks*-fejl?
Så vidt jeg kan ser er syntaksen helt korrekt.

Til gengæld er det ikke sådan man får fat i indeholdet af en iframe.

- top er et vindue, ikke et document, så du skal skrive
top.document.getElementById
for at få fat i getElementByID-funktionen i top-vinduet.
- dokumentet i en iframe tilgås enten som
.contentWindow.document
eller som
.contentDocument
Forskellige browsere bruger forskellige metoder.
- Du kunne måske nøjes med at skrive
top.frames['iframe2'].document
- Det er ikke document der har en reload-metode, men location.

Mit forslag:
top.frames['iframe2'].location.reload()

/L

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~