Hvordan er det nu lige med office 98?
Fra : mette hvam

Dato : 29-11-00 23:06

Jeg har fået en af de nye iMac's (DV+).
Hvordan er det nu lige med Office 98 og det nye styresystem?
Er der noget om, at jeg skal opdatere en 4-5-6 gange, før at den kan køre på
maskinen?

Venligst

avalola

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 29-11-00 23:23

mette hvam <avalola@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> Hvordan er det nu lige med Office 98 og det nye styresystem?
> Er der noget om, at jeg skal opdatere en 4-5-6 gange, før at den kan køre på

Du kan hente en samlet opdatering der indeholder alle opdateringerne på
Microsofts webside.
--
Jesper Ørsted "Mary had a crypto key, she kept it in escrow,
and everything that Mary said, the Feds were sure to know."
-- Sam Simpson, July 9, 1998
Homepages: <http://www.solidharmonie.net/>, <http://www.mariama.net/>

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 30-11-00 22:55

Jesper Ørsted <spambait@use.reply.to> wrote:

> Du kan hente en samlet opdatering der indeholder alle opdateringerne på
> Microsofts webside.

Og et lille tip:

Når man har fået opdateret Office 98, så lav et disk image af mappen
"Microsoft Office 98" og smid f.eks. på en cd eller anden backup. Så har
man en fuldt opdateret version til næste gang, idet Microsoft First Run
programmet også vil være opdateret og derfor installerer de reviderede
komponenter første gang programmet påny køres.

Thomas Tvegaard