Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
PSP dukomentinfo.
Fra : rAnders

Dato : 26-06-03 22:14

Når jeg redigere et billede i PSP og jeg gemmer det (overskriver originalen)
så forsvinder dokument info på billedet. Normalt kan jeg se brændvidde,
lukketid osv. men ikke efter jeg har ændret billedet.
ER der nogen der ved om man kan ændre dette i PSP så den gemmer
oplysningerne ??

Hilsen rAnders.

Fra : emj

Dato : 26-06-03 22:19

On Thu, 26 Jun 2003 23:13:44 +0200, "rAnders" <rand@hotmail.com>
wrote:

>Når jeg redigere et billede i PSP og jeg gemmer det (overskriver originalen)
>så forsvinder dokument info på billedet.

Nej, det forsvinder da ikke, hvis du bruger PSP 8 i alle tilfælde.
Det forsvinder kun, hvis du gemmer i et andet format end *.jpg eller
*.psp

>Normalt kan jeg se brændvidde,
>lukketid osv. men ikke efter jeg har ændret billedet.

I PSP 8, forsvinder oplysningerne ikke, selv om du har redigeret i
billedet.

>ER der nogen der ved om man kan ændre dette i PSP så den gemmer
>oplysningerne ??

Det kan du ikke, hvis det er PSP 7 eller ældre versioner.
Hilsen emj

Fra : rAnders

Dato : 26-06-03 23:17

"emj" <emj@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det forsvinder da ikke, hvis du bruger PSP 8 i alle tilfælde.
> Det forsvinder kun, hvis du gemmer i et andet format end *.jpg eller
> *.psp

Tak for hjælpen, jeg har netop 7.0, så nu må jeg vel 'investere' i 8.0 SUK

rAnders.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 27-06-03 08:11

"rAnders" <rand@hotmail.com> wrote in message

> Tak for hjælpen, jeg har netop 7.0, så nu må jeg vel 'investere' i 8.0 SUK

Hvis du har den originale CD, koster det ikke ret meget at opgradere til
8'eren. Jeg gav 561 kr inklusive moms og papirnusseri

Bo //

Fra : rAnders

Dato : 27-06-03 10:21

"Bo Bjerre" <post@sidebanen.dk> skrev i en meddelelse
> "rAnders" <rand@hotmail.com> wrote in message

SUK

> Hvis du har den originale CD, koster det ikke ret meget at opgradere til
> 8'eren. Jeg gav 561 kr inklusive moms og papirnusseri

Jeg har opgraderet og det ser ud til I har ret, 8.0 gemmer original
oplysningerne ;0=)

rAnders.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 27-06-03 08:09

"emj" <emj@stofanet.dk> wrote in message

> I PSP 8, forsvinder oplysningerne ikke, selv om du har redigeret i
> billedet.

Jeg håber du har opgraderet til 8.01
Den findes på deres hjemmeside under support. Der er rettet en hel del
mindre problemer, bl.a. med at skrive jpg filer.

Bo //

Fra : emj

Dato : 27-06-03 09:23

On Fri, 27 Jun 2003 09:08:55 +0200, "Bo Bjerre" <post@sidebanen.dk>
wrote:

>Jeg håber du har opgraderet til 8.01

selvfølgelig har jeg da det
Hilsen em,j

Fra : rAnders

Dato : 27-06-03 10:22

> Jeg håber du har opgraderet til 8.01
> Den findes på deres hjemmeside under support. Der er rettet en hel del
> mindre problemer, bl.a. med at skrive jpg filer.

ØH, er det nu nødvendigt ?, det ser ud til at virke med 8.0 !!
Jeg tror jeg venter lidt med at opgrader igen

rAnders.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 27-06-03 10:40

> "Bo Bjerre" <post@sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> ØH, er det nu nødvendigt ?, det ser ud til at virke med 8.0 !!
> Jeg tror jeg venter lidt med at opgrader igen

Hvorfor leve med at vide at der er problemer med at gemme visse jpg-filer.

Opdateringen sker over nettet og koster INTET. Den kræver blot at 8.00 er
installeret på maskinen

Bo //

Fra : rAnders

Dato : 27-06-03 10:50

> Opdateringen sker over nettet og koster INTET. Den kræver blot at 8.00 er
> installeret på maskinen

Ja jeg fik også lige set at det var nogle alvorlige fejl der var på 8.0 så
jeg besluttede mig for at opgradere alligevel, og det tog jo ikke mere end
10 min. Jeg synes bare at jeg ofte oplever at visse program opdateringer
ikke gør programmet bedre, bla. MediaPlayer

rAnders.

Fra : emj

Dato : 27-06-03 13:54

On Fri, 27 Jun 2003 11:50:29 +0200, "rAnders" <rand@hotmail.com>
wrote:

>Jeg synes bare at jeg ofte oplever at visse program opdateringer
>ikke gør programmet bedre, bla. MediaPlayer

Nu er PSP jo ikke et Microsoftprodukt - vel?
Hilsen emj