Regneark til fjernvarme
Fra : Kenneth G

Dato : 31-03-01 12:11

Hej

Jeg kunne godt tænke med at se hvor meget vores forbrug er. kun der side
en der ude med et godt regneark til at beregne måned/ års forbruget.

Med venlig hilsen

Kenneth

Fra : netman77

Dato : 31-03-01 14:48

"Kenneth G" skrev d. 31-03-01 12:11 dette indlæg :
> [...]
>
> Jeg kunne godt tænke med at se hvor meget vores forbrug er. kun der side
> en der ude med et godt regneark til at beregne måned/ års forbruget.

Kontakt dit el-selskab

Der kan du gratis få udleveret et program til forbrugsberegning af både el-vand og gas

hilsen Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : Calle

Dato : 01-04-01 10:59

Hej

det er meget hurtigt lavet i EXCEL, eller har de fleste banker et
forbrugsprogram, man får sammen med PC-bank.

--

Automatikmekaniker
Calle

Fra : Claus Carlsen

Dato : 02-04-01 19:46

Prøv Naturgas Midt-Nord de har vist et program der kan downloades, som kan
håndtere gas, fjernvarme, el, olie etc.