har fået 3 slags piller da modvirker solek~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 25-06-03 11:44

hejsa NG

min kærste har været til massør og købt 3 slags piller hos ham til mig.
da jeg meget nemt blive rød og solskoldet meget nemt.
hun fik af hvide at man blive hurtiger brun og blive ikke solskoldet og få
heller ikke soleksemene.

de 3 slags jeg har fået er :
Natur Caroten
Dolomit Kalk
Alpha Tidsel.

Jeg vil barer hører om da er andrer da har prøvet de produkter og om de
virker.
jeg skal tage dem i et stykke tid og så skal jeg helt stoppe.
og når jeg tager sol skal jeg ikke smører mig ind i solcrem eller noget.

Hilsen Thomas

Fra : Allan Bach

Dato : 25-06-03 16:54

> og når jeg tager sol skal jeg ikke smører mig ind i solcrem eller noget.

Jeg kan da garantere, at du bliver lettere solskoldet og rød hvad enten du
spiser de piller eller ej, hvis du ikke smører dig ind i solcreme!
Hvis din kæreste har let ved at blive skoldet og få soleksem er det et
direkte uansvarligt råd, at hun skal lade være med at bruge solcreme! - Man
han solgte måske også naturmirakelmidler mod hudcancer?

Pillerne var forhåbentlig ikke dyrere end almindelige kalkpiller?

- Allan

Fra : Mari

Dato : 29-06-03 08:26

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal tage dem i et stykke tid og så skal jeg helt stoppe.
> og når jeg tager sol skal jeg ikke smører mig ind i solcrem eller noget.

Du kan udmærket tage tabletterne - men vær sikker på, at
du ligeså godt kunne ha' spist nogle gulerødder, drukket
mælk og puttet lidt olie på din salat - og det ville ha' virket
på akkurat samme felt. Ville du og din veninde have troet på at
det kunne give disse virkninger - nej vel........

Man skal bruge sin skelneevne, når man lytter til helbredsmæssige
råd hos andre end "hel-erfarne" ........ og være skeptisk, som du er nu.
Når en massør påstår, at man kan påvirke hudens evne til at filtrere
solens skadelige virkninger - med sådanne tabletter - så er han for
langt ude i kvaksalveriet.

Man kan muligvis få en "solbrændt" kulør med Betacaroten, men det
er jo ikke det samme som at huden bliver i stand til at filtrere strålerne.

BRUG DIN SOLCREME........ og undgå den hudkræft, der udvikler
sig over lang tid. Husk også at skifte solcremen fra sidste år ud med en
ny - da holdbarheden i solfilteret er lavere end cremens andre bestanddele.

/Mari