Opskrifter.....
Fra : Linda

Dato : 25-06-03 09:51

Hej

Jeg ville hører, om der var nogle der kender nogle gode sider på nettet
med madopskrifter til en familie (bestående af 2 voksne og et barn på11
mdr).

Vil gerne prøve noget nyt, da man kører i de samme retter.

På forhånd tak
Linda

Fra : Marco

Dato : 25-06-03 09:55

http://www.google.com/search?q=opskrifter&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=lang_da

http://www.anjasopskrifter.dk/default.asp
http://mp.sol.dk/madogvin/samlingen/ing.html

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Linda

Dato : 25-06-03 10:15

Hej Marco
Tak for de nyttige links.
Linda

Fra : Gazi

Dato : 25-06-03 10:18

"Linda" skrev d. 25-06-03 09:51 dette indlæg :
> [...]
på11
> mdr).
>
> Vil gerne prøve noget nyt, da man kører i de samme retter.

Hej
Prøv at kigge på denne side, der er der masser af muligheder.

http://intra.nakskov-gym.dk/biblio/Guide2/side26.htm

Mvh Gazi

http://www.kandu.dk/