Gothic 2
Fra : Ukendt

Dato : 24-06-03 22:39

Gothic 2 styrer!

Har du ikke købt det endnu, så kom omgående afsted!

Det var bare lige det jeg ville sige. :)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 24-06-03 22:59

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh, Claus
> --
> I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.

Hvad minder det om af andre spil???

Fra : Michael Just

Dato : 25-06-03 19:51

Det minder vel mest om morrowind. Men er efter min mening noget bedre. Super
fængende gameplay og flot grafik.
Til dem der ikke kender morrowind kan jeg bare sige at det er et RPG af de
bedre.
Men pas på Gothic 2 er yderst vanedannede....

Michael

Fra : Iceman

Dato : 25-06-03 03:54

Synes godt nok det stinker for vildt, har allerede slettet det igen.

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-06-03 11:18

Iceman (deeplevel.iceman@tdcadsl.dk) skrev følgende:
> Synes godt nok det stinker for vildt, har allerede slettet det igen.
>
> Det var bare lige det JEG ville sige

Har du så brændt de cd'er du har købt? Hvis ikke vil jeg da gerne købe
det af dig. ;)

- Martin