Evanescence - Fallen
Fra : Dag Stinus

Dato : 22-06-03 20:37

Jeg har lige købt Evanescence's fantastiske CD Fallen, men tror der er en
fejl på den.

På det 8. nummer, "Taking Over Me", er der et meget besynderligt break
omkring 1:15 inde i nummeret. Jeg har prøvet to eksemplarer af CD'en i to
forskellige CD-afspillere og der var desværre ingen forskel.

Cifrene under stregkoden er: 5 099751 087922, men der er ingen oplysninger
om fabrikationsland.

Er der andre der har samme problem - eller skal det lyde sådan??

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 22-06-03 22:02

"Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om fabrikationsland.
>
> Er der andre der har samme problem - eller skal det lyde sådan??

Også her.

Ja, det lyder en smule besynderligt, måske det ER sådan et smart lille
break, det er jo nok det pladeselskabet vil påstå, det lyder dog en smule
forkert i mine øre

VH
Peter

Fra : Karen

Dato : 23-06-03 12:11

On Sun, 22 Jun 2003 23:01:44 +0200, "Peter Tønnesen" <peto@privat.dk>
wrote:

>"Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har en anden udgave (fra england) med en anden stregkode, og der
er det også på...tror da bestemt det er meningen..
Forrygende cd forresten!

Karen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 23-06-03 17:22

> [...]

> oplysninger om fabrikationsland.
>
> Er der andre der har samme problem - eller skal det lyde sådan?

Til at starte med tænke jeg også, at det var en fejl men jeg tror
faktisk, at det er med vilje. Hvis man prøver at lytte til nummeret en
del gange giver det faktisk god nok mening.

--
Morten http://miljokemi.dk