Forskellige mailadresserl i OS X
Fra : Trine K. Petersen

Dato : 23-06-03 18:31

Kan det passe at jeg ikke kan bruge alle mine mailkontis som jeg normalt
bruger på min PC i outlook Express.

Jeg kan kun få min ene e-mail konto (adresse) til at virke, det er en
tdcadsl.dk adresse. De andre jeg snakker om, er nogle mailadresser jeg har i
forb. med domæner på sites, så det er forskellige mailservere de ligger på.

Er der en måde at få disse til at virke på eMac'en også?
Hvis ikke, så kan man jo bare være glad for, at man også har en PC

....Men det kunne være nice, hvis man kunne få det til at virke. Jeg har
Eudora 5.2 OSX installeret også, hvilket jeg ikke kan få til at gøre nogen
forskel.

Hit med en quick guide, så bliver jeg en temmelig glad kvinde
Helst på dansk!

Hilsen Trine

Fra : Morten Lind

Dato : 23-06-03 18:45

Trine K. Petersen <misskat@FJERNtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> forskel.
>
> Hit med en quick guide, så bliver jeg en temmelig glad kvinde

Vi taler Mail, ikke sandt?

MAIL>Indstillinger>Konti>tilføj konto>udfyld, hvad der skal bruges>tryk
OK.......

Min har seks forskellige hos seks forskellige udbydere og det klarer den
fint.

Hej fra
Morten
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 23-06-03 19:33

> [...]
> OK.......
>
> Min har seks forskellige hos seks forskellige udbydere og det klarer den

Oooh, tak skal du have, det var vist det! Tror det virker. Jamen det var da
meget simpelt, jeg aner ikke hvad jeg har gjort forkert forrige gange, men
vigtigst af alt, så virker det nu. Tak for hjælpen.

Trine