Formattere SmartMedia til FAT 12?
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 23-06-03 09:34

Jeg har et 64MB SmartMedia-kort fra min walkman, som jeg gerne vil bruge
i mit digicam, nu hvor jeg skal til Roskilde og tage en masse billeder.

Problemet er, at kortet ikke vil mounte, når jeg sætter det i. Jeg har
prøvet at formattere det fra kameraet, men der sker ikke noget. Svjv.
kan man ikke formattere det fra walkman'en eller fra iTunes.

Jeg prøvede at bede Disk Utility om at formattere det, men det er som
om, den heller ikke kan få adgang. I øvrigt kan den kun formattere i
Mac- og UNIX-formater, og kameraet spiser tilsyneladende DOS FAT 12.
(Jeg prøvede at tjekke mit 16 MB-kort, som virker i kameraet, gennem
Disk Utility.)

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe!

Venlig hilsen Mikkel

--