Bluetooth USB dims - hvor ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-06-03 13:33

Jeg lurer lidt på en Bluetooth USB dims til at sætte i en Pismo eller
iMac, men der er flere at vælge imellem på edbpriser.dk

Er der nogen som ikke duer eller napper man bare den billigste ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Ben Knudsen

Dato : 19-06-03 13:56

Jeg har den absolut billigste fra Allnet. Den virker perfekt.

Ben

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-06-03 14:03

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg har den absolut billigste fra Allnet. Den virker perfekt.

Jeg har luret lidt på en Belkin i sort - passer til min Pismo. Den
koster under 300,-

På flere af sitesne står der ikke en bønne om Mac, men det er da cross
platform teknologi ikke ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 19-06-03 21:49

> Jeg har luret lidt på en Belkin i sort - passer til min Pismo. Den
> koster under 300,-

Jeg synes Belkin'en virker lidt klodset -- har den ikke en folde-ud
antenne?

Men ok, det er da rart at se at priserne endelig rykker nedad herhjemme.
For blot halvanden måned siden valgte jeg at købe min D-link i udlandet
-- da var laveste priser på edbpriser.dk på ca. 450 kr -- og jeg gav ca.
280 kroner hos amazon.com.

/hc

Fra : Søren Theilgaard

Dato : 20-06-03 16:06

In article <1fwt1oj.w33j9q1v9tbwgN%jesper@gylling.net>, [2900] Jesper
Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> Jeg lurer lidt på en Bluetooth USB dims til at sætte i en Pismo eller
> iMac, men der er flere at vælge imellem på edbpriser.dk
>
> Er der nogen som ikke duer eller napper man bare den billigste ?

Jeg kender ikke noget specielt til disse, men jeg benytter en D-Link
DWB-120M, som er den Apple anbefaler på deres Apple Store, og den
virker perfekt. Den er meget mørkeblå og ret lille (ca. = 3 stk
sukkerknalder).

--
Søren Theilgaard

Theilgaard Consult