MacSpotting
Fra : Morten Lind

Dato : 16-06-03 17:24

Hæ, hæ.....I dagens udgave af Reuters/Ritzaus bureau på tryk, ligger
Irene på sin seng, taler i telefon med Anette og surfer/trykker/leger
med sin iBook samtidig.

Annoncen er en TDC reklame, men hvad er det nu liiige, TDC IKKE
supporterer, rigtigt: iBook

Morten, der godt véd, det ikke hænger sådan sammen, men synes, det er
meget sjovt alligevel.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Bitbucket

Dato : 16-06-03 18:15

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> supporterer, rigtigt: iBook
>
> Morten, der godt véd, det ikke hænger sådan sammen, men synes, det er

Mig bekendt supporterer TDC mac.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morten Lind

Dato : 16-06-03 18:37

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Mig bekendt supporterer TDC mac.

Okay....det gjorde de ikke i 1998. 1999, 2003/4. måned ved 17-tiden, men
det kan naturligvis have ændret sig, og så vigtigt er det jo trods alt
heller ikke......

Og jo, nu jeg tænker efter, mindes jeg svagt at have læst en linie i
nogle betingelser om at, hvis man behøvede Macsupport skulle man ringe
en tirsdag mellem kl. 10:00 og kl. 10:30, men det kan naturligvis også
have ændret sig
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 16-06-03 21:49

Hejsa

> [...]

> Okay....det gjorde de ikke i 1998. 1999, 2003/4. måned ved 17-tiden, men
> det kan naturligvis have ændret sig, og så vigtigt er det jo trods alt

I følge min hustrus kontorfælle, der er supporter hos TDC, så
supporterer de altså ikke Mac

> [...]
> nogle betingelser om at, hvis man behøvede Macsupport skulle man ringe
> en tirsdag mellem kl. 10:00 og kl. 10:30, men det kan naturligvis også

Ovr, kaldte de det support ,_? Nå måske jeg skulle spørge ham nøjere.
/S

> M.

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 16-06-03 23:40

Et andet godt sted for MacSpotting er i tv serien Smallville (supermand
light) den er smæk fyldt med Mac's

--

Mvh.

Henrik Lindskou