Fandt en løsning på et gammelt problem
Fra : Martin Petersen

Dato : 16-06-03 14:15

Det har været oppe her i gruppen før, men jeg kan ikke huske at det blev
LØST her ...

Det drejer sig om at "søge på indhold" i 10.2.x.

Mit problem (og andres ...?) var at når man klikkede "vis info" på en
mappe eller enhed, og åbnede "indhold af indeks", meldte den
"indekserer", men den gjorde intet og knappen med "slut indeksering" var
også død.

Her i dag havde jeg så virkelig brug for at lede på enkeltord i
tekstfiler og prøvede så igen. På Apples Disc. grupper læste jeg så at
man skal slette sletbare filer der starter med ".FBC". (De er
"usynlige")
Nu kan man trykke på "indexér nu", og det hele virker.
Et par detaljer jeg ikke lige har med her, kan læses i disc-tråden her:

http://discussions.info.apple.com/WebX?13@79.tOQEa6KAniw.2@.4aaa6c59/6

Måske til nytte for nogen.
v.h
MartinP

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-06-03 15:54

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> "usynlige")
> Nu kan man trykke på "indexér nu", og det hele virker.

Jeg har lige prøvet, og nu kan jeg godt søge på indhold. Det har jeg
ellers aldrig kunnet. Det virker endda uden at slette de der ".FBC"
(Fyens Bicycle Club) filer. Måske er fejlen blevet rettet med de seneste
revisioner af styresystemet, så det er derfor, det virker nu.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-06-03 16:08

> Måske er fejlen blevet rettet med de seneste
> revisioner af styresystemet, så det er derfor, det virker nu.

Måske ... Jeg havde ellers opgraderet til 10.2.6 og kunne ikke få det
til at virke uden omtalte kunstgreb. Har dog DKsystem, you too?
martinP

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-06-03 16:11

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Måske ... Jeg havde ellers opgraderet til 10.2.6 og kunne ikke få det
> til at virke uden omtalte kunstgreb. Har dog DKsystem, you too?

Selvfølgelig.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 16-06-03 17:16

> Måske ... Jeg havde ellers opgraderet til 10.2.6 og kunne ikke få det
> til at virke uden omtalte kunstgreb. Har dog DKsystem, you too?
> martinP

Det må I meget undskylde, men jeg har altid kunnet indeksere
hvadsomhelst.....det er jeg nemlig nødt til, da jeg husker som, hva´er
det nu, det hedder

Jeg kan desværre ikke huske, om det også var tilfældet i X, 10.0 -
10.1.osv, men fra 10.2 har der ikke været problemer, underligt - jeg må
have misset den tråd.

DKsystem.

M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)