Hej Hekto
"Hekto" skrev i en meddelelse
> Det kommer an på ydelsen og omdrejningstallet.
> En alm. knallert m. ca 5HK kan godt køre 20.000 imellem skift af ringe
> og det dobbelte før skift af stempel. Det kræver bare at man lader det
> sidde hvor det sidder, hele tiden!
Hun står som fabrikken sendte hende ud hvilket betyder 49,94Cc(8Hk),hårdt
kørt når hun er varm !.Og 2 tac´s skal jo helst have sno´baZZer før der sker
noget. Intet er skiftet, og til min bedste overbevisning ( fra Pede som før
ejer !). Er hun passet godt. Men livet & tiden går, og tanken om 12K km
(idag) siger jo at man burde skifte dele, men dog har jeg testet kompression
og den er opgivet fra fab. til 11,5, og dd er den 11 :o/. Ikke helt galt &
ved siden af !. Så om det hele passer sammen, er der da ingen grund til at
skille et stykke perfekt mekanik ad.
"Hekto" afsluttede med.......
> Suzuki LS650 + GS450E
MiZ´undlig...........:o/. Drømmer selv om en Gs 500 E,self. med fuldkåbe
> Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
> Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
Arh...kunne være sjovt
, men skal altså lige bruge de kontanter
andetsteds først
Hilsen Herfra
HpeA