non-carbon diæt
Fra : Peter Holm

Dato : 23-06-03 15:38

Hejsa,

jeg har hørt om en diæt hvor man ikke må spise kulhydrat, pasta, ris,
hvedebrød osv.
Er der nogen der har hørt om denne kur - og har et link måske`?

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-06-03 20:54

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har hørt om en diæt hvor man ikke må spise kulhydrat, pasta, ris,
> hvedebrød osv.
> Er der nogen der har hørt om denne kur - og har et link måske`?

"Low Carb" eller "Atkins"
Søg på Google og du vil vælte i link *S*

Alternativt kan du kigge ind på dk.helbred.slank hvor der er masser af
indlæg om disse diæter.

Mvh. Lisbeth

Fra : Peter Holm

Dato : 24-06-03 14:34

Lisbeth Jacobsen wrote:
> "Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Low Carb" eller "Atkins"
> Søg på Google og du vil vælte i link *S*

tak

> Alternativt kan du kigge ind på dk.helbred.slank hvor der er masser af
> indlæg om disse diæter.

jeg vidste slet ikke den fandtes

Peter

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-06-03 21:39

[Peter Holm | Mon, 23 Jun 2003 16:38:27 +0200]

>jeg har hørt om en diæt hvor man ikke må spise kulhydrat, pasta, ris,
>hvedebrød osv.
>Er der nogen der har hørt om denne kur - og har et link måske`?

Der findes flere, men heldigvis er tillader de fleste i det mindste lidt
kulhydrater :)

En af de mere kendte er f.eks. Atkins; læs evt. mere på
www.atkinscenter.com

(der selv har tabet en masse på Atkins)

Best regards,
Rene' (Denmark)