Hvem har Mac OS X?
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-03-01 19:08

Nu har jeg besluttet mig, jeg skal ned og købe Mac OS X i morgen, da jeg
holder en uges ferie.

Hvem har den på lager her i københavnstrup? Officeline? Har Fredgaard
den?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 31-03-01 14:05

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Nu har jeg besluttet mig, jeg skal ned og købe Mac OS X i morgen, da jeg
> holder en uges ferie.
>
> Hvem har den på lager her i københavnstrup? Officeline? Har Fredgaard
> den?

En uge skulle nok kunne gøre det, hvis du skal lege med X.

Prøv MacXpres, de havde fået en femten stykker. Jeg købte min der i
mandags! Det kan dog nemt vise sig at være nemmere at finde en bolig end
en udgave af Mac OS X :)
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : MacMac

Dato : 31-03-01 14:53

I brevet "1er5192.zc0jk02ffapwN%mta@mac.com" skrev Michael Tysk-Andersen
(mta@mac.com) den 31/03/01 15:04:

> [...]
>
> Prøv MacXpres, de havde fået en femten stykker. Jeg købte min der i
> mandags! Det kan dog nemt vise sig at være nemmere at finde en bolig end

Hey! Fusk, jeg bestilte min for 3 uger siden hos dem og har ikke fået den
endnu...

- Morten

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-04-01 20:47

> Det kan dog nemt vise sig at være nemmere at finde en bolig end
> en udgave af Mac OS X :)

Det lyder sørme godt, hvis ellers det er sandt Jeg fik reserveret en
Mac OS X fra den sending de får i næste uge. Desværre er jeg i eksil
hele den kommende uge i vordingborg, og jeg havde håbet på at jeg kunne
Macosekse fra mit eksil.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 03-04-01 17:30

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Desværre er jeg i eksil hele den kommende uge i vordingborg,
> og jeg havde håbet på at jeg kunne Macosekse fra mit eksil.

hmmmm... Vordingborg som konsekvens af det storkøbenhavnske
bolighelvede? :-|

-j

--
Boligløs pr. 1.04.01. Kan du hjælpe? http://janus.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-04-01 23:30

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> hmmmm... Vordingborg som konsekvens af det storkøbenhavnske
> bolighelvede?

Jeg skulle have husly et eller andet sted, og det var nu engang det mest
komfortable - jeg har heldigvis ferie i denne uge, men i næste uge ser
det sort ud
Har du fundet noget?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-04-01 00:23

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Jeg skulle have husly et eller andet sted, og det var nu engang
> det mest komfortable

Nu kender jeg dig jo ikke (andet end her fra gruppen her, samt et meget
tidligt morgen-ringeri, remember?), og kan derfor ikke helt tolke, hvad
Vordinborg indebærer? Familien?

> - jeg har heldigvis ferie i denne uge, men i næste uge ser
> det sort ud Har du fundet noget?

Tjo, på sin vis... Har smidt en madras hos en meget god fælle og
kollega. Vi deler 38 kvm på Istedgade med en Cobolt Cube og
AirPort-adgang til vors Pismo'er, samt parkeringsplads til vores alt for
tjekkede cykler i køkkenet. Bøger og sager står på depot i en andens god
fælles kælder.

-j

--
Boligløs pr. 1.04.01. Kan du hjælpe? http://janus.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-04-01 07:35

> [...]

> Nu kender jeg dig jo ikke (andet end her fra gruppen her, samt et meget
> tidligt morgen-ringeri, remember?), og kan derfor ikke helt tolke, hvad

familie, hus og ISDN.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 31-03-01 19:24

I artiklen <B6EBADE7.426B%nospam@nospam.com> , MacMac <nospam@nospam.com>
skrev:

> [...]
> (mta@mac.com) den 31/03/01 15:04:

> Hey! Fusk, jeg bestilte min for 3 uger siden hos dem og har ikke fået den

Han hedder nu *Tysk*-Andersen. Det er ikke pænt at gøre grin med folks
navne.

Fra : MacMac

Dato : 31-03-01 21:52

I brevet "lEpx6.149$a6.6213@news.get2net.dk" skrev Niels Jørgen Kruse
(nj_kruse@get2net.dk) den 31/03/01 20:24:

> I artiklen <B6EBADE7.426B%nospam@nospam.com> , MacMac <nospam@nospam.com>

> Han hedder nu *Tysk*-Andersen. Det er ikke pænt at gøre grin med folks
> navne.

Øhh... det prøvede jeg nu heller ikke på nogen måde at gøre, fusk er et ord
jeg bruger om alt jeg finder urimeligt og hvis jeg ville gøre grin med
efternavn tror jeg også godt at jeg kunne gøre det noget bedre

- Morten

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 01-04-01 03:03

Niels Jørgen Kruse <nj_kruse@get2net.dk> wrote:

> I artiklen <B6EBADE7.426B%nospam@nospam.com> , MacMac <nospam@nospam.com>

> Han hedder nu *Tysk*-Andersen. Det er ikke pænt at gøre grin med folks
> navne.

Det mener du ikke det der, vel?

Mojn, Thomas

--
"Mac users prefer the one-button mouse for one simple reason: They
click the mouse with their index finger; they reserve the next finger

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 02-04-01 23:07

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Det mener du ikke det der, vel?