Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der andet, der dur?
Fra : Johannes Clausen

Dato : 22-06-03 18:11

Jeg står og skal anskaffe mig et digital-kamera. Jeg har kig på et
Olympus C-350, som fås til omkring 2400kr inkl. fragt hos en seriøs
forhandler. C-350 ser nemlig ud til at være at rigtig godt all-round
kamera, som er det jeg leder efter.

Er der andre kameraer, som jeg bør kigge på eller er dette Olympus
bare sagen?

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Michael Kristensen

Dato : 22-06-03 23:31

> Er der andre kameraer, som jeg bør kigge på eller er dette Olympus
> bare sagen?

Har for 2 uger siden købt et og er 100 % tilfreds med det.

Eneste minus er at xd memory kortene kostede 2x normal kort.

Fra : Johannes Clausen

Dato : 23-06-03 17:05

On Mon, 23 Jun 2003 00:31:29 +0200, "Michael Kristensen"
<mbk112@hotmail.com> wrote:

>Har for 2 uger siden købt et og er 100 % tilfreds med det.

Det håber jeg også jeg bliver med det Canon Powershot A70, som jeg
lige har bestilt hos www.photoshop.dk :D

Jeg har næsten ikke råd til det, men.... Jeg _må_ bare have det.

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Tine Andersen

Dato : 07-08-03 20:39

"Johannes Clausen" <johannes@jay.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> kamera, som er det jeg leder efter.
>
> Er der andre kameraer, som jeg bør kigge på eller er dette Olympus

Kamerahuset på nørrebrogade i kbh: 2270 for to dage siden (købte selv et)

Tine