stearin i vinglas?
Fra : Peter T.

Dato : 22-06-03 09:16

Måske off-topic, da jeg ikke kunne vurdere om mit indlæg hører til her
eller i dk.forbruger...

Men iaftes var jeg ude hos en ven og jeg havde sørget for en flaske vin til
mig selv. Jeg får udleveret et glas, som jeg senere finder ud af, at der
sad stearinrester fra et fyrfadslys på kanten og måske også nede i glasset.
Jeg får naturligvis et nyt og tænker ikke mere over det.
I nat vågner jeg op med en følelse af en mursten på 1*1*1 meter i maven,
som bare skal ud _ligenu_ og jeg flyver ud på toilettet, hvor det står ud
af begge huller på mig og det var i en grad, som jeg ikke ønsker for min
værste fjende! Det fortsætter 3-4 gange og det blev blot værre. Og jeg er
stensikker på, at det ikke var mængden af alkohol, der gjorde det!

Så jeg spørger; kan stearin virkelig være årsag til, at der kom sådan en
gang i maveregionerne på mig, som det var tilfældet? :/

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Peter T.

Dato : 22-06-03 13:45

Peter T. wrote:

> Så jeg spørger; kan stearin virkelig være årsag til, at der kom sådan
> en gang i maveregionerne på mig, som det var tilfældet? :/

Nå. Jeg har lige snakket med min udlejer, som er uddannet læge. Hun
fortalte, at der huserer en ret hardcore maveinfektionsvirus lige for
tiden.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 22-06-03 22:49

"Peter T." wrote:

> Nå. Jeg har lige snakket med min udlejer, som er uddannet læge. Hun
> fortalte, at der huserer en ret hardcore maveinfektionsvirus lige for
> tiden.

Har lige oplevet det samme sidste nat, værre end jeg før har prøvet det.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : John Haure

Dato : 01-07-03 20:57

> [...]
> For dem der VIL citere forkert -> <http://shorterlink.com/?LT93A4>
> Eksempel på citatfusk: "I love the smell of new hardware in the morning"

Jeg mener nu også, at stearin er ganske harmløst. Men en maveinfektion kan
jo være noget af en prøvelse.

Hilsen
John