Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Zoombrowser - folders Problem
Fra : Zach

Dato : 21-06-03 17:27

Som man kan se længere nede i listen af tråde har jeg netop investeret i et
Canon S50. Nu har jeg installeret det medfølgende Zoombrowser. Og det går da
også fint med at importere billederne til PCen - både fra kameraet og
direkte fra CF-kortet.
Men derefter opstår problemet. Der nemlig ikke nogen oversigt (Stifinder) i
det Mappevinduet. Jeg kan altså hverken se filer eller mapper. Og jeg kan
ikke trække filer eller mapper fra Stifinder og til Zoombrowser selv og
manualen påstår at det kan man.

Hjælp!!!!!!!!

mvh.

Zach

Fra : LH Søfren

Dato : 23-06-03 09:42

Du skal åbne menupunktet "View" og sætte flueben udfor "Folders" - det burde
løse dit problem.
Lars Henrik
NB: fjern ".out" i mailadresse

Fra : Zach

Dato : 23-06-03 11:18

Ja - gid det var så nemt. Problemet er, at jeg kan godt se vinduet - det er
bare tomt. Og jeg kan ikke trække noget derind eller klikke på noget i
feltet.