Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
xd picture card 128 mb til salg
Fra : kim Westergaard mads~

Dato : 20-06-03 07:52

Hej jeg har ved en fejl fåget købt et xd picture card 128mb
er det någet så send en mail og kom med et bud
mvh
kim madsen
email 7ahloz@privat.dk
tlf:21235060

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-06-03 10:36

kim Westergaard madsen (slet 8CQUP) wrote:
> Uf - noget om salg i en ikke-markedsgruppe

Du har nok bedre held med salget i

Køb/salg/bytte må kun foregå i markeds-grupperne - her plejer det bare
at give en masse sure opstød.

Som dette f.x.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Preben

Dato : 20-06-03 11:54

"kim Westergaard madsen (slet 8CQUP)" <7ahloz@8CQUPprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:10560919920.226270702373867@dtext.news.tele.dk...
> Hej jeg har ved en fejl fåget købt et xd picture card 128mb
> er det någet så send en mail og kom med et bud
> [...]
Mon ikke du mener et cd flash card, hvor cd står for secure digital. Er det
tilfældet er jeg, afhængig af prisen, meget interesseret.

Preben

pcdoctorX@mail.tele.dk Husk at fjerne X, hvis du mailer direkte

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-06-03 12:11

On Fri, 20 Jun 2003 12:54:21 +0200, "Preben" <pcdoctorX@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>>
>Mon ikke du mener et cd flash card, hvor cd står for secure digital. Er det
>tilfældet er jeg, afhængig af prisen, meget interesseret.

xD Picture cards er en ny standard for hukommelseskort som faktisk er
utroligt små.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-06-03 12:11

On 20 Jun 2003 06:51:38 GMT, kim Westergaard madsen
<7ahloz@8CQUPprivat.dk> (slet 8CQUP) wrote:

>Hej jeg har ved en fejl fåget købt et xd picture card 128mb
>er det någet så send en mail og kom med et bud

Hvad forventer du at få for det?

Fra : OZ

Dato : 20-06-03 14:18

> [...]
> Hej jeg har ved en fejl fåget købt et xd picture card 128mb
> er det någet så send en mail og kom med et bud

Af ren nysgerrighed..
Hvad anvendes kortet til?
Kan det anvendes til digi-kameraer?

73 de OZ9KH

Fra : KASO

Dato : 20-06-03 15:02

"OZ" skrev d. 20-06-03 14:18 dette indlæg :
> "kim Westergaard madsen (slet 8CQUP)" <7ahloz@8CQUPprivat.dk> skrev i
> [...]

Bruges bl.a. af Olympus i deres nyere digitalkameraer. 720/730 havde det
som mulighed ved siden af Smart Media - de er nu afløst af 740/750, der
kun tager xD-kort.

http://www.olympus.dk/digital/c750uz.htm

(Er det ikke dejligt at få nogle flere "standarder".....? Jeg har pt.
et ældre Olympus m. SM, et Canon med CF - og overvejer nu ovenstående
750UZ - m. xD - men så får man jo også hele tiden opgraderet til nyere
og forhåbentlig hurtigere kort.....)

http://www.kandu.dk/

Fra : KH

Dato : 20-06-03 15:24

"KASO" <KASO.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et ældre Olympus m. SM, et Canon med CF - og overvejer nu ovenstående
> 750UZ - m. xD - men så får man jo også hele tiden opgraderet til nyere

Jo, der er tilsyneladende folk, som mener, at jo flere standarder, des
bedre...
Hvordan det så skulle kunne lade sig gøre i praksis.
Og tak for udredningen..

73 de OZ9KH.

Fra : emj

Dato : 20-06-03 15:35

On Fri, 20 Jun 2003 14:02:19 GMT, "KASO" <KASO.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>et ældre Olympus m. SM, et Canon med CF - og overvejer nu ovenstående
>750UZ - m. xD - men så får man jo også hele tiden opgraderet til nyere

Overvej en C-5050
Den kan bruge xD, SM, CF og du kan enda fodre den med 2 forskellige
slags kort af gangen, før du drager på tur
Hilsen emj

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 21-06-03 10:12

"emj" <emj@stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:6p66fvg2k2o10hoic0q3snnpv8akc8uo1g@4ax.com...
> On Fri, 20 Jun 2003 14:02:19 GMT, "KASO" <KASO.news@kandu.dk> wrote:

> Overvej en C-5050Z (Olympus)
Kan kun anbefales!

> Den kan bruge xD, SM, CF og du kan enda fodre den med 2 forskellige
> slags kort af gangen, før du drager på tur
Og meget mere.
Et columbusæg af et digitalkamera!

Mvh
Bjarne

Fra : Steen Larsen

Dato : 21-06-03 23:29

In article <3ef42168$0$48911$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Bjarne Hansen wrote:

> Kan kun anbefales!

> Og meget mere.
> Et columbusæg af et digitalkamera!
>
> Mvh
> Bjarne

250 pp. Kan afhentes i storkbh.

Fra : Preben

Dato : 22-06-03 00:17

> [...]
> et ældre Olympus m. SM, et Canon med CF - og overvejer nu ovenstående
> 750UZ - m. xD - men så får man jo også hele tiden opgraderet til nyere

Tak for info - så lærte man igen noget nyt.

Preben

Fra : Jean Jacobsen

Dato : 20-06-03 15:58

200,- + porto

MVH: Jean
email: jean.j@esenet.dk

"kim Westergaard madsen (slet 8CQUP)" <7ahloz@8CQUPprivat.dk> wrote in
message news:10560919920.226270702373867@dtext.news.tele.dk...

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 21-06-03 06:48

On Fri, 20 Jun 2003 16:58:14 +0200, "Jean Jacobsen"
<jean.j@"remove"esenet.dk> wrote:

>200,- + porto

225 + Porto