Er der slet ikke nogle som ved noget om de~
Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 30-03-01 13:49

Hej igen..

Jeg er frygtelig ked af at vi ikke har fået nogle svar på vores spørgsmål
fra forleden dag, ang. overbrænding af en muskelbro i hjertet. Er der slet
ikke nogle som kender til dette ?

I mellemtiden har Rigshospitalet ringet og sagt at de vil fremskynde
operationen, som de vil anbefale ham at tage i mod.. Samtidig siger hans
egen læge "det er ikke bare sådan lige at gå ind og rode i hjertet"... Vi
står i et frygteligt dilemma, ikke mindst fordi der åbenbart ikke rigtig er
nogle overhoved som kende til dette, bortset fra lægen på Rigshospitalet..

Operationen foregår fra lysken og gennem årene med 4 - 5 kartetere, og tager
ca 3 - 5 timer ved lokalbedøvelse.. Risikoen for komplikationer virker
temmlig stor, iflg. den brochure vi fik på hospitalet. Bla. er dødeligheden
1 ud af 5000 - er det meget ? Der ud over er der også risiko for mindre
komplikationer, som kortvarigt hjertestop mv.

Nå.. Men hvis ikke der er nogle som ved noget, hjælper det jo ikke at blive
ved med at spørge.. Det ville bare være så rart at snakke med nogle som
kender det fra denne side af bordet - og ikke kun en enkelt læge...

Venlig hilsen - og god weekend - fra Pia og Claus

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 30-03-01 14:50

Hejsa...

Undskyld - det var ikke meningen at sende beskeden to gange..

Hilsen Pia
--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Claus og Pia Lihme <Claus@lihme.com> skrev i en

Fra : Michael Vittrup

Dato : 30-03-01 18:15

On Fri, 30 Mar 2001, Claus og Pia Lihme wrote:

> Hejsa...
>
> Undskyld - det var ikke meningen at sende beskeden to gange..

Mnjah ... det er den slags der sker. Det værste er vel sådan set at man
skriver og undskylder, og så er der alle dem (!) der kommenterer
undskyldningen og så skal vi heller ikke glemme alle dem der kommenterer
svaret på undskyldningen til indlægget .-)

....en ret avanceret news-virus, må man sige *g*

> Hilsen Pia
> --
>

> * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
> Pia : Pia@lihme.com
>
> Look at my cats, quilts and other stuff at:
> http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324
>
> * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
>

> Claus og Pia Lihme <Claus@lihme.com> skrev i en

> er

> tager
> dødeligheden

> blive

// Michael

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 30-03-01 19:26

I indlægget <Pine.GSO.4.10.10103301913330.2839-100000@flovmand.control.auc.dk>
dateret 30 Mar, forfattede Michael Vittrup:

[snip]
> [...]
> undskyldningen og så skal vi heller ikke glemme alle dem der kommenterer
> svaret på undskyldningen til indlægget .-)

Og så er der alle dem der bare svarer løs uden nogen form for beskæring
af det originale indlæg... For skræmmeeksempler i den store stil kan
f.eks. anbefales sci.med.dentistry

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed