link/frameset/target
Fra : Claus O

Dato : 17-06-03 12:47

Et "problem" som vist nok er lidt svært at beskrive korrekt:
1/ Har en side der benytter frames (den med indhold hedder 'indhold') og derudover 3 frames
2/ På alle frames er indsat:

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
if (parent.location.href == self.location.href)
window.location.href = 'index.htm';
</SCRIPT>

som altså henviser til framesettet: index.htm, da de vil mangle navigering etc. uden de andre frames.
Kan jeg lave det sådan at et link (fra dynamisk asp i eks. google) får framesettet frem, men
ikke forsidens frame 'indhold', men derimod google linkets dynamiske indhold men i 'indhold' framen?
Hvis det er uforståeligt må jeg prøve igen......ellers nogle ideer?

Fra : Claus O

Dato : 17-06-03 12:54

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote

> [...]
> Hvis det er uforståeligt må jeg prøve igen......ellers nogle ideer?

Det kunne være http://domæne.dk/table.asp?x=1 som skal vises i 'indhold' framen istedet
for 'indhold' forsiden, som det ville ske hvis man ikke kom direkte fra google.