Quicktime 5 Public Preview
Fra : Carsten Matzon

Dato : 22-11-00 17:08

harj...

jeg har været så "skide" smart at smide QT Public Preview ind og nu hver gang
min elskede imaginere ven starter op så bitcher QT over at mangle noget og at
den liiiiige vil hente det.men med det samme siger den at serveren sku er
busy.men det kan den ikke blive ved med såååå.er der en eller anden måde jeg
slipper af med den træls message fra QT???

mvh

Carsten

Fra : Kim Vexborg

Dato : 22-11-00 18:31

Hej Cartsten

Tja, det kommer jo an på hvad beskeden siger?

Mvh.,

Kim Vexborg

--
So what if someone typed up meg instead of gigs? To err is human,
to really screw up, get a butterfly ballot and a Floridian.

(John Grauer - comp.sys.mac.portables)

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 22-11-00 18:58

Carsten Matzon wrote:

> harj...
>
> jeg har været så "skide" smart at smide QT Public Preview ind og nu hver gang
> min elskede imaginere ven starter op så bitcher QT /---/

Ikke nogen problemer her - jeg har i øvrigt kørt med engelsk QT i lang tid - den
version jeg fik med min MacOS var nemlig inkompatibel med de nyeste
opgraderinger (som er i US-engelsk).
Det er noget forbandet Micro$oft-lignende at man skal have ens sprogversioner på
sin computer (efter sigende er der store problemer med "sprogkrig" på
Windoze-maskiner).

Mit råd: Slet QT helt (også i Systemmappen) og installer forfra med en engelsk
QT. NB: Husk at notere din QT-PRO-key (hvis du har en sådan) inden du sletter
alt

/Ulrich

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-11-00 19:18

Carsten Matzon <carsten@matzon.dk> wrote:

> [...]
> busy.men det kan den ikke blive ved med såååå.er der en eller anden måde jeg
> slipper af med den træls message fra QT???

Det er QT 5 installeren der ikke får slettet alt det gamle før den går
i gang:

<http://til.info.apple.com/techinfo.nsf/artnum/n31266>

Mojn, Thomas

--
What goes: Clip clop, clip clop, clip clop, bang
bang, clip clop, clip clop, clip clop?

An 'Amish' drive-by shooting