øjenerve i klemme
Fra : Mirian

Dato : 16-06-03 13:45

Hej
jeg har nu i næsten en uge haft en nerve i klemme i øje der gør at mit øje
sitre helle tiden! meget anstrengende.
Jeg har haft det før men da kun et par timer og så er det gået væk igen!
hvorfor kan jeg ikke slippe af med det nu? jeg har prøåvet alt, trykke ,
presse, klø, stirre, lukke øjnene!
Hvad skal jeg gøre, det driver mig til vanvid!
MVH Mirian

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 16-06-03 14:55

Mirian wrote:
> [...]
> presse, klø, stirre, lukke øjnene!
> Hvad skal jeg gøre, det driver mig til vanvid!

Det har jeg også af og til,
så vidt jeg kan vurdere er det simpel stress symptom,

slap af, find dig selv (bedre) osv.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-03 11:29

Mirian wrote:
> [...]
> trykke , presse, klø, stirre, lukke øjnene!
> Hvad skal jeg gøre, det driver mig til vanvid!

Min fysioterapeut lærte mig at spærre munden op på vid gab og holde den
åbent så længe som muligt. Det strammer i kæben og oppe omkring øjnene.
Min sitren forsvandt, og når jeg mærker ansats til det igen, gør jeg det med
mellemrum en dag eller to - og det er væk.
Gør det i enrum
--
Vh
Viggo