Hvilket sygehus skal man vælge?
Fra : Helle Biks

Dato : 14-06-03 17:06

Jeg skal have fjernet min livmoder og er bosiddende i Vestsjællands Amt.
Hvilket sygehus har den bedste afdeling til den slags?
Og hvordan med ventetider?

Helle

Fra : Anders

Dato : 15-06-03 18:47

On Sat, 14 Jun 2003 18:05:46 +0200, "Helle Biks"
<virkerkunkort@hotmail.com> wrote:

>Jeg skal have fjernet min livmoder og er bosiddende i Vestsjællands Amt.
>Hvilket sygehus har den bedste afdeling til den slags?
>Og hvordan med ventetider?
>
>Helle

Jeg ville undgå Slagelse.

jeg har selv gået sygemeldt i 9 måndeder, da jeg skulle have fjernet
nogle skruer jeg har i benet. Det skulle kun have taget 10 dage.

Min søster har været med i et færdselsuheld, hvor de glemte at scanne
hende. 2 måneder senere besvimede hun i et supermarked og blev kørt
til et andet sygehus, hvor hun så blev scannet og der blev gjort noget
ved det.

en af mine kammerater, har brækket en lille knogle i benet. Da han kom
for at blive tjekket et par dage efter, var der igen der vidste hvad
der var blevet gjort ved ham. Han fik bare at vide at det så pænt ud
og så skulle han til røntgen så de kunne funde ud af hvad de havde
lavet ved ham

Mvh

Anders